Thursday 8 January 2015

TAHUN BARU AZAM BARU WAJAH BARU

Assalammualaikum

Tik tokkk tik tokkk tikkk tokkkk ehhh!dah masok tahun 2015. 



2014 dah pun 8 hari labuhkan tirai. 
tik tokkk tik tokkk ehhh!dah 8hb pulak arini 
baru aku nak kasik uppp cerita pasal tahun baru ni 
Blasah. 
kasik uppp jela cerita ni kan. 

Kejap je aku rasa masa 2014 tu. 
tak puas kottt
banyak kenangan tau dalam 2014. 
macam macam berlaku ada yang best dan tak best jugak.

cerita pasal azam pulak
ada  azam aku 2014 yang selamat aku capai
dan ada jugak azam aku yang selamat hancur berkecai mihmihh
tak pa tahun ni aku akan pastikan aku achieve apa aku nak (macam poyo plak bunyinye ni) haha
biasalah tahun baru, azam pun baru. macam macam azamnya tu
ehhh!tak salah tau pasang banyak banyak azam ni
azam ni buat kita jadi manusia yang lebih baik tau
tu kalau azam korang baik baik jela

ehhh!ada ke orang pasang azam tak baik ni???

pasal wajah baru tu. bukan tuju kat aku tau.
takkanlah wajah aku bertukar jadi cinderella tahun baru ni..
melampauuuu beno gamaknya tu
ehhh!tak salah ekk pasang azam nk jadi muka macam cinderella ekkk... 
tengok tengok kemain nak mula mengarott haha
ct nurhaliza lagi cantekla. pasang azam nak cantik macam ct nurhaliza untuk suami la gitu..
good!gooD!
wajah baru tu pasal blogg aku ni hahh dah ada muka baru
barulah owner dia semangat nak update blogg...
khennnnn???
ni tak, scary je aku tengok haha

aku mengharapkan azam baru aku akan tercapai tahun ni. 
azam tahun lepas yang aku bawak tahun ni akan tercapai jugak
azam aku baik baik je.
takmola publish sini
maloooo iolls!!
ada je aku tulis azam tu kat satu buku rahsia aku haha
kena tulis tau, nanti lupa
petunjuk tu!petunjukkk!

SELAMAT TAHUN BARU koranggg! 
(hmmm 8hari dah weh!maloo!larikkk)

No comments:

Post a Comment