Friday 9 January 2015

IDEA DIY BUAT DEKORASI DALAM CLASSROOM

Assalammualaikum

Salam jumaat penuh rahmat
hehh! entry kedua untuk hari ni
clappp sikitlah roh rajin tu makin ada hehe

Tajuk tu tajuk tu sesowaiii ke?
belasahhh
bagi bommm sikit tajuk
lepas tu entry hampesss
sori wehhh haha

ok lagi dua hari kalau tak silaplah cuti sekolah dah habis
dah nak naik sekolah wehh
alhamdulilahhh
bunyi macam ada anak dah sekolah dah
syukurlah dah naik sekolah weh
senyap sikit apartment aku ni
kalau tak nangess aku
bising sangat wehh bebudak sini
bahasa kadang tu terokk jugaklah
ok. cukup!
bukan nak cerita ni bukan!

entry ni aku nak bagi parking sikitlah idea untuk classroom
untuk korang yang bergelar cikgu cikgu atau pelajar
yela awal awal persekolahan biasanya cikgu cikgu dan anak murid akan busy decorate class
nak hias kelas macam macamkan
lepas tu bagi bagi tugas 
buat jadual kelas, jadual kedatangan, paparan dekat boardlah 
macam macam
serius rindu sangattt zaman tu

ni hahh ideanya
korang boleh guna kottt


punch card murid
cute sangat idea ni
sukaaaa sangatt tengok
korang jangan ingat aku yang buat tau
aku bukan cikgu sekolah dan aku bukan budak sekolah hehe
dulu dulu yela jadi budak sekolah dan pernah juga jadi cikgu kejappp

idea ni kawan aku up
jadi aku pun berbesar hati sangat nak share dekat sini
untuk dijadikan sebagai inspirasi gitu bunyinya

idea ni bagus tau
jadi korang yang bergelar guru
tak payah ambil masa yang lama semata mata nak isi rekod kedatangan
jerit jerit panggil nama pelajar
baik cikgu cikgu semua simpan suara tu untuk guna masa mengajar
bila buat macam ni ketua kelas juz update setiap hari
cikgu cikgu rujuk sini je
besttttkan idea ni
cute sangattttt

yang ni macam kalender
cute sangatttlahhh idea ni
rajin korang buatlahh ye cikgu cikgu, pelajar pelajar semua
serius kalau aku cikgu atau pelajar aku copy idea ni

1 comment:

  1. macam mane nak dapatkan pic kartun bdk sek tu ?? tak jumpaa

    ReplyDelete