Friday 9 May 2014

PERBEZAAN BLACK AND WHITE LABLE TUDUNG ADIJUMA

Assalammualaikum

Aku nak share sikit pasal satu ilmu ni..
*hehe..ilmu sesaja je ni*

Sekarang famouskan tudung cap ADIJUMA hak milik terpelihara Datin Norjuma tu. 
Aku memang suka pakai tudung bawal pun. 
sebab aku rasa tudung bawal sajalah yang match dengan bentuk muka aku berbanding tudung lain, tudung sarung ke, shawl segala bagai..

Tapi aku bukanlah pembeli tegar tudung adijuma ni. takat ni aku ada sehelai tudung adijuma. yang lain bawal kangaroo dan tiada cap..haha. 
sebabnya aku rasa tudung tu yang sedap dipakai. 
tapi cantik-cantik sangat design tudung adijuma. 

sebelum ni aku adalah persoalan apa ke bezanya tudung black and white lable ni keluaran adijuma ni?
*sampai ke situ aku pikir*


rupanya nilah jawapannya..haha
*adehlaaa nak oiii*

WHITE LABLE:
kain berbeza,saiz lebih sederhana,harga pasti lebih murah RM10 sehelai dan design lebih simple dengan warna-warna menarik.

BLACK LABLE:
kain lebih 'lasak',saiz besar ,harga biasa RM59 (selalu ada SALE /Special Price ),design boleh dipusingpakai lebih daripada 2 style dan nampak 'totally different'....

ADIJUMA jugak ada keluarkan red lable ok. Apa pulak red lable ni? see

RED LABEL:
design khas hanya di ONLINE STORE...

Korang pun ada persoalan yang sama macam aku jugak ke??

actually selalu jugak aku usha tudung adijuma ni kat page facebook.
korang nak cuci mata, cuci wang bolehlah klik link bawah ni:

No comments:

Post a Comment